KlantenArena 1

KlantenArena

Online verbinden en leren 4

Wilt u weten wat er in het hoofd van uw klanten omgaat?

Tijdens een KlantenArena luisteren management en medewerkers naar klanten. U leert van de gesprekken en bouwt veel extra klantinzicht op. Doordat wij vooral richten op wat uw klanten verwachten en wensen, wordt duidelijk waar kansen liggen. 

Echt klantgericht zijn, bepaalt het verschil tussen succesvolle en minder succesvolle organisaties. Start het gesprek met klanten in een KlantenArena en verneem uit de eerste hand waar kansen liggen. 

Iedere KlantenArena wordt professioneel begeleid zodat altijd maximaal resultaat wordt behaald. 

Start vandaag nog met verbeteren en vernieuwen, stap in de wereld van uw klant!

Kunt u antwoord geven op de volgende vragen?

  1. Wat verwachten klanten eigenlijk van uw organisatie?
  2. Welke behoeftes hebben uw klanten precies?
  3. Wat gaat er heel goed in uw bedrijf?
  4. Wat doen uw concurrenten?
  5. Worden de klantverwachtingen op dit moment waargemaakt?
  6. Dragen uw producten of diensten bij aan de doelstellingen die uw klanten willen bereiken?
  7. Hoe kunt u uw klanten in de toekomst nog beter bedienen?

Moet u lang nadenken over deze vragen of kunt u ze niet volledig beantwoorden? Dan is een KlantenArena dé oplossing voor u. KlantenArena’s leveren een schat aan klantinformatie op én zijn de basis voor gedragen veranderingen!

KlantenArena 2

ArenaTeam samenstellen, informeren en enthousiasmeren

Origineel online klantonderzoek. Wat gaat er goed, wat kan er beter?

KlantenArena 3

Uitgebreid in gesprek met het ArenaTeam ter voorbereiding op de KlantenArena.

Voorbereidende workshop voor de medewerkers die bij de KlantenArena aanwezig zijn.

KlantenArena 5
KlantenArena 4

KlantenArena met 8-12 klanten. Op zoek naar verbeteringen en/of vernieuwingen

Arena Company helpt bij het realiseren van de verbeteringen en vernieuwingen.

Hoe ziet een KlantenArena eruit?

We willen u graag een indruk geven hoe een KlantenArena eruit kan zien.

Wat klanten over ons zeggen

“Met de KlantenArena hebben wij inzicht gekregen in de echte wensen en behoeften van onze klanten en onze relatie met hen kunnen verdiepen. Een absolute aanrader voor ieder bedrijf dat zijn klanten serieus neemt”.

Bas Lissenberg
, UnitFlex

“Arena Company heeft onze medewerkers vooral geleerd om meer oog te hebben voor de behoefte van de klant. De klant centraal stellen in alles wat we doen.”

Ben Westenburger, Rothuizen Architecten

“Bij Arena Company werken conceptuele en zeer creatieve denkers op het terrein van klantloyaliteit. Bovendien weten zij als geen ander deze concepten om te zetten in concreet succes.”

Carl Lockefeer, Octo Marketing

“ArenaCompany helpt Zicht een stap verder in een hogere klanttevredenheid. De methode is laagdrempelig voor klanten en medewerkers om met elkaar ervaringen en innovaties te delen. Zo bouw je met elkaar een lerende organisatie op die steeds beter inspeelt op veranderingen bij klanten en de markt. Het professionele team (ondernemers van origine) van ArenaCompany doet dit op een inspirerende manier met hoge mate van betrokkenheid. TOP!”

Frank Koeken, Zicht risico- en verzekeringsadviseurs

“Binnen Zicht geloven we dat we, niemand uitgezonderd, zeer goed naar onze klanten moeten luisteren. En dat we de daarmee verkregen nieuwe inzichten snel moeten kunnen vertalen naar nieuwe/verbeterde dienstverlening. De professionals van de Arena Company helpen ons dit doel, met ijzeren discipline en een steeds vernieuwende aanpak, in de praktijk te brengen. Zonder hen zouden we niet zover gekomen zijn als we nu zijn. Resultaat telt”.

Heleen de Heer, Zicht risico- en verzekeringsadviseurs

“Als technisch dienstverlener praten wij het liefst de hele dag over de inhoud. ArenaCompany heeft ons laten inzien dat er veel meer bestaat dan inhoud en dat het helemaal niet eng hoeft te zijn om daarover te praten. In de gesprekken voorafgaand aan de KlantenArena hebben we hier met ons MT over gesproken en tijdens de KlantenArena’s zelf heeft een groot deel van onze organisatie dit ingezien”.

Norbert Lardinois, ENGIE Services

“Drie dagen aan de slag met de ArenaCompany voelt als een kadootje. Onze klanten zijn gewaardeerd en gehoord, onze medewerkers geïnspireerd en ons managementteam heeft nieuwe inzichten en mogelijkheden gekregen. Al met al een erg waardevolle ervaring die ik iedere organisatie kan aanraden”.

Norbert Lardinois, ENGIE Services

“Niet de zoveelste standaard vragenlijst aan je relaties versturen om te vragen wat ze van je dienstverlening vinden, dat is wat wij hebben gevonden in de aanpak van de ArenaCompany. Echt in gesprek gaan met je klant in de arena, waarbij beide partijen willen investeren in elkaar met als doel beter met elkaar zaken te doen op basis van samenwerking. Het verbindende karakter van de aanpak werkt en levert nieuwe inzichten op over de relatie tot je klant. En tevens helpt het je als bedrijf in de voorbereiding om goed na te denken of de dingen die je meent goed te doen, wel aansluiten bij de markt”.

Peter Jan Kamst, VolkerWessels Telecom

“Leren van klanten is voor Zicht, risico- en verzekeringsadviseurs van het allergrootste belang. Samen met ArenaCompany organiseren we daarom vanuit de verschillende bedieningslijnen een aantal KlantenArena’s. Mede hierdoor kunnen we onze dienstverlening iedere dag weer een tandje scherper zetten.”

Remco Baten, Zicht risico- en verzekeringsadviseurs

“ArenaCompany maakt The Elephant in the Room zichtbaar! En bespreekbaar!”

Wido van de Mast, VolkerWessels Telecom

EIGENLIJK IS ER niet zoiets als klantloyaliteit,bedrijven moeten loyaal zijn aan hun klanten

John Nasbitt

Bent u ook benieuwd naar het groeipotentieel dat vrijkomt bij een beterE relatie met uw klanten?

Neem vrijblijvend contact met ons op. In een persoonlijk gesprek bespreken we de mogelijkheden.

KlantenArenas 3