Online verbinden en leren 5
Online verbinden en leren 4

BLIJF VERBINDEN EN LEREN, OOK IN MOEILIJKE TIJDEN

De afgelopen periode zijn wij druk bezig geweest met het ontwikkelen van nieuwe en aangepaste producten en diensten zodat we klanten kunnen blijven helpen bij het ontwikkelen van leiderschap, samenwerking en sales.

Nieuwe producten en diensten

Wat hebben wij de afgelopen periode gedaan? Veel diensten die we normaal gesproken in groepen of 1-op-1 aanbieden, hebben we online beschikbaar gemaakt. Daarnaast hebben wij een aantal nieuwe modules ontwikkeld waarmee (persoonlijk) leiderschap, samenwerking en salesvaardigheden ontwikkeld kunnen worden.

Inmiddels hebben wij de volgende diensten gerealiseerd:

Online verbinden en leren 9

Een nieuwe omgeving voor online meetings.

Online verbinden en leren 8

Een concept met online coaching.

Online verbinden en leren 7

Online Arena's

Online verbinden en leren 6

Webinars

Online verbinden en leren 10

Een extra mogelijkheid om traditionele en online Arena's te combineren

VOOR BESTAANDE ÉN NIEUWE KLANTEN BESCHIKBAAR

De nieuwe producten en diensten zijn beschikbaar voor bestaande en nieuwe klanten. Omdat wij altijd maatwerk leveren, bespreken we graag wat voor jouw specifieke situatie de beste oplossing is.

We informeren je graag! 

Afhankelijk van je wens, kunnen we natuurlijk ook een videocall inplannen ☺. Uiteraard is het eerste adviesgesprek kosteloos.

Bel of mail met een van ons

 
Online verbinden en leren 3

Dick Mik

06 1101 5302 dick@arenacompany.nl

Online verbinden en leren 2

Jessica Roosenburg

06 3002 8331 jessica@arenacompany.nl

Wat klanten over ons zeggen

“Met de KlantenArena hebben wij inzicht gekregen in de echte wensen en behoeften van onze klanten en onze relatie met hen kunnen verdiepen. Een absolute aanrader voor ieder bedrijf dat zijn klanten serieus neemt”.

Bas Lissenberg, UnitFlex

“Arena Company heeft onze medewerkers vooral geleerd om meer oog te hebben voor de behoefte van de klant. De klant centraal stellen in alles wat we doen.”

Ben Westenburger, Rothuizen Architecten

“Bij Arena Company werken conceptuele en zeer creatieve denkers op het terrein van klantloyaliteit. Bovendien weten zij als geen ander deze concepten om te zetten in concreet succes.”

Carl Lockefeer, Octo Marketing

“ArenaCompany helpt Zicht een stap verder in een hogere klanttevredenheid. De methode is laagdrempelig voor klanten en medewerkers om met elkaar ervaringen en innovaties te delen. Zo bouw je met elkaar een lerende organisatie op die steeds beter inspeelt op veranderingen bij klanten en de markt. Het professionele team (ondernemers van origine) van ArenaCompany doet dit op een inspirerende manier met hoge mate van betrokkenheid. TOP!”

Frank Koeken, Zicht risico- en verzekeringsadviseurs

“Binnen Zicht geloven we dat we, niemand uitgezonderd, zeer goed naar onze klanten moeten luisteren. En dat we de daarmee verkregen nieuwe inzichten snel moeten kunnen vertalen naar nieuwe/verbeterde dienstverlening. De professionals van de Arena Company helpen ons dit doel, met ijzeren discipline en een steeds vernieuwende aanpak, in de praktijk te brengen. Zonder hen zouden we niet zover gekomen zijn als we nu zijn. Resultaat telt”.

Heleen de Heer, Zicht risico- en verzekeringsadviseurs

“Als technisch dienstverlener praten wij het liefst de hele dag over de inhoud. ArenaCompany heeft ons laten inzien dat er veel meer bestaat dan inhoud en dat het helemaal niet eng hoeft te zijn om daarover te praten. In de gesprekken voorafgaand aan de KlantenArena hebben we hier met ons MT over gesproken en tijdens de KlantenArena’s zelf heeft een groot deel van onze organisatie dit ingezien”.

Norbert Lardinois, ENGIE Services

“Drie dagen aan de slag met de ArenaCompany voelt als een kadootje. Onze klanten zijn gewaardeerd en gehoord, onze medewerkers geïnspireerd en ons managementteam heeft nieuwe inzichten en mogelijkheden gekregen. Al met al een erg waardevolle ervaring die ik iedere organisatie kan aanraden”.

Norbert Lardinois, ENGIE Services

“Niet de zoveelste standaard vragenlijst aan je relaties versturen om te vragen wat ze van je dienstverlening vinden, dat is wat wij hebben gevonden in de aanpak van de ArenaCompany. Echt in gesprek gaan met je klant in de arena, waarbij beide partijen willen investeren in elkaar met als doel beter met elkaar zaken te doen op basis van samenwerking. Het verbindende karakter van de aanpak werkt en levert nieuwe inzichten op over de relatie tot je klant. En tevens helpt het je als bedrijf in de voorbereiding om goed na te denken of de dingen die je meent goed te doen, wel aansluiten bij de markt”.

Peter Jan Kamst, VolkerWessels Telecom

“Leren van klanten is voor Zicht, risico- en verzekeringsadviseurs van het allergrootste belang. Samen met ArenaCompany organiseren we daarom vanuit de verschillende bedieningslijnen een aantal KlantenArena’s. Mede hierdoor kunnen we onze dienstverlening iedere dag weer een tandje scherper zetten.”

Remco Baten, Zicht risico- en verzekeringsadviseurs

“ArenaCompany maakt The Elephant in the Room zichtbaar! En bespreekbaar!”

Wido van de Mast, VolkerWessels Telecom

EIGENLIJK IS ER niet zoiets als klantloyaliteit,bedrijven moeten loyaal zijn aan hun klanten