Online verbinden en leren 5

The New World of Work

Juist nu blijf je in gesprek met klanten en medewerkers!

In een paar maanden tijd is er veel veranderd. Dat vraagt om aanpassing van de manier waarop je in de toekomst met klanten en medewerkers om zult gaan. Wij zorgen dat je maximaal in verbinding blijft met jouw klanten en jouw medewerkers. 

Door professioneel en verbindend in gesprek te gaan kom je erachter wat er op dit moment in hun hoofd omgaat en waar de echte behoeftes liggen. Geen weerstand maar gedragen veranderingen. Echte oplossingen, gecreëerd vanuit de behoefte van de klant.

Nu gratis inventarisatie-
en adviesgeprek!

In samenwerking met Connection Company

Gedragen veranderingen vragen om verbindend leiderschap.

Wie ben ik als leider in The New World of Work?En wie wil ik zijn?Hoe creeer ik zelforganisatie en verbinding tussen teams?

Op veel plaatsen zien we hoe ingewikkeld het is om per situatie te kiezen tussen korte en lange termijn, controle en vertrouwen, ‘er bovenop zitten’ versus loslaten, sturen op output versus sturen op eigen oplossingen.

Toch is het nu belangrijker dan ooit om jezelf en je managers als leiders door te ontwikkelen. Wij hebben aantoonbaar succes met het ontwikkelen van organisaties in The New World of Work. Zowel online als offline.

Heb je interesse in sterk verbindend leiderschap, passend bij The New World of Work, wij nemen graag contact met je op:

Nu gratis inventarisatie-
en adviesgeprek!

Wat klanten over ons zeggen

“Met de KlantenArena hebben wij inzicht gekregen in de echte wensen en behoeften van onze klanten en onze relatie met hen kunnen verdiepen. Een absolute aanrader voor ieder bedrijf dat zijn klanten serieus neemt”.

Bas Lissenberg, UnitFlex

“Arena Company heeft onze medewerkers vooral geleerd om meer oog te hebben voor de behoefte van de klant. De klant centraal stellen in alles wat we doen.”

Ben Westenburger, Rothuizen Architecten

“Bij Arena Company werken conceptuele en zeer creatieve denkers op het terrein van klantloyaliteit. Bovendien weten zij als geen ander deze concepten om te zetten in concreet succes.”

Carl Lockefeer, Octo Marketing

“ArenaCompany helpt Zicht een stap verder in een hogere klanttevredenheid. De methode is laagdrempelig voor klanten en medewerkers om met elkaar ervaringen en innovaties te delen. Zo bouw je met elkaar een lerende organisatie op die steeds beter inspeelt op veranderingen bij klanten en de markt. Het professionele team (ondernemers van origine) van ArenaCompany doet dit op een inspirerende manier met hoge mate van betrokkenheid. TOP!”

Frank Koeken, Zicht risico- en verzekeringsadviseurs

“Binnen Zicht geloven we dat we, niemand uitgezonderd, zeer goed naar onze klanten moeten luisteren. En dat we de daarmee verkregen nieuwe inzichten snel moeten kunnen vertalen naar nieuwe/verbeterde dienstverlening. De professionals van de Arena Company helpen ons dit doel, met ijzeren discipline en een steeds vernieuwende aanpak, in de praktijk te brengen. Zonder hen zouden we niet zover gekomen zijn als we nu zijn. Resultaat telt”.

Heleen de Heer, Zicht risico- en verzekeringsadviseurs

“Als technisch dienstverlener praten wij het liefst de hele dag over de inhoud. ArenaCompany heeft ons laten inzien dat er veel meer bestaat dan inhoud en dat het helemaal niet eng hoeft te zijn om daarover te praten. In de gesprekken voorafgaand aan de KlantenArena hebben we hier met ons MT over gesproken en tijdens de KlantenArena’s zelf heeft een groot deel van onze organisatie dit ingezien”.

Norbert Lardinois, ENGIE Services

“Drie dagen aan de slag met de ArenaCompany voelt als een kadootje. Onze klanten zijn gewaardeerd en gehoord, onze medewerkers geïnspireerd en ons managementteam heeft nieuwe inzichten en mogelijkheden gekregen. Al met al een erg waardevolle ervaring die ik iedere organisatie kan aanraden”.

Norbert Lardinois, ENGIE Services

“Niet de zoveelste standaard vragenlijst aan je relaties versturen om te vragen wat ze van je dienstverlening vinden, dat is wat wij hebben gevonden in de aanpak van de ArenaCompany. Echt in gesprek gaan met je klant in de arena, waarbij beide partijen willen investeren in elkaar met als doel beter met elkaar zaken te doen op basis van samenwerking. Het verbindende karakter van de aanpak werkt en levert nieuwe inzichten op over de relatie tot je klant. En tevens helpt het je als bedrijf in de voorbereiding om goed na te denken of de dingen die je meent goed te doen, wel aansluiten bij de markt”.

Peter Jan Kamst, VolkerWessels Telecom

“Leren van klanten is voor Zicht, risico- en verzekeringsadviseurs van het allergrootste belang. Samen met ArenaCompany organiseren we daarom vanuit de verschillende bedieningslijnen een aantal KlantenArena’s. Mede hierdoor kunnen we onze dienstverlening iedere dag weer een tandje scherper zetten.”

Remco Baten, Zicht risico- en verzekeringsadviseurs

“ArenaCompany maakt The Elephant in the Room zichtbaar! En bespreekbaar!”

Wido van de Mast, VolkerWessels Telecom